Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) – stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, poinformujemy Cię telefonicznie o rozpatrzeniu reklamacji. Jeśli będzie rozpatrzona pozytywnie i będziemy posiadać na stanie – wymienimy na nową lub klient w tej cenie będzie mógł wymienić na inny sprawny towar.

Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy i dodatkowo obciążymy kosztami wysyłki.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@smyki3.pl Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Możliwość zwrotu towaru w ciągu 7 dni od daty zakupu i wymiana towaru na inny. Nie zwracamy gotówki. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania – każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z promocjami i nowościami